Contacteer ADIBib
Lees de meest gestelde vragen van het moment hieronder of vind het antwoord op je vraag op onze FAQ-pagina.
Ik kan niet verder omdat de leerling al bestaat
Het LeesVoor!-account van de leerling is al door iemand anders geactiveerd voor dit schooljaar.
Vraag in de omgeving van de leerling na wat de logingegevens van de leerling zijn.
Ik heb mijn bestelling/logingegevens niet gekregen
Je kan je bestellingen terugvinden in je account:
Mijn software: hier vind je de logingegevens van de leerling
Mijn ADIBoeken: hier kan je je boeken downloaden
Waar voeg ik een leerling toe? Hoe pas ik de school aan?
Klik op 'Bestel een ADIBoek of voorleessoftware'.
Je komt op de leerlingpagina.
Hier kan je nieuwe leerlingen toevoegen of de bestaande gegevens aanpassen.
Ik heb problemen met mijn software
Heb je problemen met Alinea, IntoWords, Kurzweil3000, SprintPlus of TextAid?
Kan je niet inloggen of lukt de installatie niet?
Contacteer de softwareproducenten (klik op de bovenstaande links).
Wanneer stuur je ons een mailtje?
1. Lees de meest gestelde vragen van het moment hierboven
2. Bekijk onze FAQ
3. Bekijk onze Instructiefilms
4. Nog geen antwoord gevonden? Vul het contactformulier in. Wees zo volledig mogelijk.
Let op: Bekijk zeker de FAQ. Elke mail die wij moeten beantwoorden kost ons tijd die wij niet kunnen steken in het omzetten/klaarzetten van nieuwe boeken. Door de grote groei van ons project en het beperkte budget willen we onze energie voornamelijk kunnen steken in een zo volledig mogelijke catalogus. Bedankt voor je begrip. |
Nog een vraag? Vul onderstaand formulier in.
Geef ons voldoende informatie: bestelnummer, vraag, softwareprogramma, ...